Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /home/httpd/vhosts/notariskantoormerwestein.nl/httpdocs/adm/lib/class.config.php on line 116

Warning: strtotime() [function.strtotime]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /home/httpd/vhosts/notariskantoormerwestein.nl/httpdocs/inc/class.site.php on line 534
Klachtenregeling | Kantoor | Notariskantoor Merwestein

Klachtenregeling

Wij streven ernaar onze klanten kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en persoonlijke aandacht te bieden. Bent u toch niet tevreden? Dan horen wij dit graag.

Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Onze klachtenregeling kun u hier bekijken. Vervolgens  kunt u hier ons klachtenregistratieformulier invullen.

 

Maatregelen in verband met het Corona-virus.

Wij volgen, net als u waarschijnlijk, de berichtgeving rondom het Corona virus nauwlettend. Wij werken door op kantoor, maar wij verzoeken u in verband met uw en onze gezondheid niet zonder afspraak bij ons langs te komen. Wij zijn telefonisch 078-613 95 55 of per e-mail notaris@notariskantoormerwestein.nl bereikbaar. De afspraken voor de reeds geplande overdrachten gaan voorlopig tot 1 juni gewoon door. Mochten er misschien ingrijpender maatregelen worden getroffen, dan nemen wij vanzelfsprekend contact met u op.

 

Mocht u gezondheidsklachten hebben en een overdracht of afspraak hebben, kom dan alstublieft niet naar de afspraak. Neem contact op met de behandelaar van uw zaak (te vinden in het briefhoofd) en dan kijken we samen met u wat de mogelijkheden zijn om uw overdracht toch te laten doorgaan.

 

Wij vragen uw begrip voor deze ingrijpende aanpassingen in onze werkwijze en danken u voor uw medewerking.